reklama

dávno II.

je to už minulosť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dávno II.

je to už dávno

čo som tu sedel

je to už dávno

čo som to vedel

je to už dávno

čo som už letel

dávno som tu nebol

závisťou som zbledol

dávno som nepísal

tak som sa upísal

upísal sa pekelným silám

tak to vnímam

je krásne veršovať

keby ma počula moja mať

všetko zo srdca chcem dať

toto

ani diabol to nechcel vziať

Laco Tomčík

Laco Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  170
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.......................................................................................................... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu