reklama

Dávno

dávno som tu nebol až som z toho zbledol

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dávno

dávno som tu nebol

až som z toho zbledol

čas rýchlo zbehol

muškát na balkone zvedol

dávno som si vravel poď

zábranu zo seba zhoď

zdá sa že myšlienky prázdne vravím

darmo na monitor hľadím

mám rád tento blog

hoc nemám whisky ani log

písmenkami som ožil

dušu som tam vložil

dávno

nie márno

Laco Tomčík

Laco Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  170
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.......................................................................................................... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu