reklama

sloboda

venovené V.H.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sloboda

Po rokoch sme boli na chvíľu

opäť jednotný

stáli jeden pri druhom

ťahali sme za jeden povraz

boli na jednej lodi

zas sme verili

v slobodu

lásku a jednotu.........

Keď sa to všetko začalo

bol som malý chlapec

no akosi som cítil

že niečo dobré je vôkol nás

videl detskými očami

uja s fúzmi

ako je ho meno ľudia volali

nechápal čo sa deje

no tešil som sa

ako i môj otec a mama

Dnes beriem ako samozrejmosť

že napíšem a poviem to čo chcem a cítim

idem tam kam ma nohy nesú

Dnes už viem prečo

velkáči takú radosť mali

to preto že ju získali

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slobodu

Na slobodu som si spomenul

v tieto dni

bo jeden z najväčších bojovníkov

za ňu odišiel

no jeho odkaz je stále tu

ďakujem že ste boli

pán prezident!!!!

Laco Tomčík

Laco Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  170
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.......................................................................................................... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu