reklama

Mám rád

(venované mojej manželke) mám rád.............

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám rád

Mám rád tvoje telo

pohľad naň je dar

ktorým oči odmeníš

neviem sa ho nabažiť do sýta

nikdy

môj zrak pýta stále viac

bez žmurknutia oka na tú neskonalú krásu

i mesiac viem pozerať

mám rád slová ktoré vravíš

ušami prechádza symfónia zrodená z viet

nebeský hlások denne čujem

z úst nežných

mám rad všetko na tebe

to nedokážem slovami opísať

toľko viet čo by som chŕlil

o tvojej nekonečnej kráse

fyzickej mystickej éterickej duchovnej........................................

jednoducho

mám rád každučkú sekundu

bytia s tebou

Laco Tomčík

Laco Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  170
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.......................................................................................................... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu